مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت:متخلفان کالا،ارز و خدمات،بهداشت،دارو و درمان از آغاز امسال ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت:در چهار ماه نخست امسال 19 میلیارد ریال از جرایم نقدی تعیین شده در بخش های مختلف کالا و خدمات، کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان وصول شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال از این جرایم در بخش کالا و ارز ، 731 میلیون ریال در بخش خدمات و کالا، و ۱۳۲ میلیون ریال نیز در بخش بهداشت،دارو و درمان وصول شده است.

اشرفی عمده تخلفات بخش کالا و خدمات را مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور دانست و گفت:در بخش کالا و ارز نیز بیشترین تخلفات مربوط به مباشرت در قاچاق کالا، عرضه و فروش کالای قاچاق توسط واحدهای صنفی و حمل و نقل کالای قاچاق بود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود:رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، عرضه و فروش کالای غیر بهداشتی و  رعایت نکردن بهداشت محیطی نیز از عمده  تخلفات  بخش بهداشت،دارو و درمان است.

وی اظهار کرد:در 4 ماه نخست امسال، هزار و 119 پرونده در بخش های "کالا و خدمات"، " کالا و ارز" و  "بهداشت و دارو و درمان" تشکیل و به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ارجاع شد.

انتهای پیام/غ

وصول ۱۹ میلیارد ریال از جرایم تعزیراتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.